Folldal innfører nytt sak- og arkivsystem

Folldal kommune starter opp med nytt sak-arkivsystem 9.mai. Postliste for disse dagene vil bli publisert på vanlig måte etter 15. mai. Saksbehandling i innføringsperioden vil også kunne ta noe lengre tid. Vi håper på forståelse for dette.

Det nye sak-arkivsystemet vil kunne gi deg som innbygger enklere innsyn/søkemuligheter på postlista, i møtedokumenter og på sikt bedre innsyn i dine søknader og saker.

Husk å oppdatere kontaktinformasjonen din!
Folldal kommune må ha tilgang til dine kontaktopplysninger for å sende deg meldinger og dokumenter elektronisk.  Denne informasjonen blir samlet i Kontakt- og reservasjonsregisteret.

Kontakt- og reservasjonsregisteret kan inneholde:

• mobilnummeret og e-postadressen din
  • opplysninger om hvilken digital postkasse du har valgt
  • språkvalg for elektronisk kommunikasjon
  • om du er reservert mot elektronisk kommunikasjon

Det er Digitaliseringsdirektoratet som er behandlingsansvarlig for Kontakt- og reservasjonsregisteret.  Du kan enkelt sjekke og oppdatere hva som er registrert på deg på norge.no