Psykisk helse og utvikling hos barn og unge

Psykisk helse og livsmestring er aktuelle tema i dagens samfunn. Stadig flere barn og unge forteller om psykiske vansker. Hvordan kan de som jobber i barnehage, skole, SFO og på fritidsarenaer legge til rette for en god psykisk helse for barn og unge?

Gjennom dette todagers kurset får du mer kunnskap på området slik at du kan bidra til god psykisk helse og livsmestring hos barn og unge på ulike arenaer. Kurset er praksisnært, og bruker eksempler og øvelser fra hverdagen i barnehage, skole, SFO og fritid.

Gjennomføring

Vi setter opp kurset både på dagtid og kveldstid slik at flest mulig får mulighet til å delta. Velg ønsket tidspunkt for begge dager i påmeldingskjema nederst på siden. Påmeldingsfrist er 1. september.

Mandag 3. oktober, Kl 12-15 eller kl 17-20
Tirsdag 4. oktober, kl 12-15 eller kl 17-20